מהו קידום אתרים ואיך אוכל לשפר את המיקומים של האתר שלי?

תוכן עניינים

הקמת אתר לעסק הוא צעד חכם לקידום והצלחה כלכליים. האתר מאפשר לנו להגיע לקהל הרבה יותר רחב ולהציע אפילו יותר מוצרים ושירותים. עם זאת, במה יוכל האתר לעזור לכם מבחינת יצירת מעורבות עם קהלי יעד כשאלו לא מגיעים לבקר בו? על כן, אנחנו צריכים לקחת בחשבון שפיתוח אתר אינטרנט הוא חלק אחד במשוואה בדרך להשגת לקוחות נוספים. החלק השני הוא קידום האתר והבאת תנועה עירה ואיכותית.

קידום אתרים הוא מונח מקצועי המתאר שרשרת פעולות טכניות ושוטפות שיש לבצע כדי להציג את האתר שלנו באופן המוצלח ביותר באינדקס של גוגל, כאשר משתמשים מחפשים מילות מפתח (שאילתות חיפוש) הרלוונטיות לשירותים שאנחנו מעניקים. קידום אתרים בגוגל מתחלק לשני סוגים: קידום אורגני (SEO) וקידום ממומן (PPC)

קידום אורגני

קידום אורגני מתייחס להצגת האתר שלכם בתוצאות החיפוש "הטבעיות" – אלו שמופיעות כאשר משתמשים מחפשים ערכים בגוגל. מדובר במאבק של ממש, שכן כל נותן שירות שיש לו אתר אינטרנט מייחל להגיע לראש תוצאות החיפוש. יש להוסיף לתחרות הזו גם את העובדה שגם אם אתם תבצעו עבודת קידום נפלאה, לגוגל יקח הרבה מאוד זמן להציג את התוצאות שלכם במקומות ריאליים (התוצאות הראשונות בעמוד הראשון בגוגל) כי באופן טבעי, שיפור הדירוג הוא איטי. קידום אורגני מצריך השקעה של משאבים רבים, כמו התאמות תוכן, ניהול מבנה היררכי נכון של האתר, עריכה של מטאות (השורות שמופיעות בתוצאות החיפוש של גוגל) ועוד. אך כאשר תגיעו (ואנחנו מייחלים לכם מאוד להגיע!) לתוצאות הראשונות, אתם תיהנו מתנועה איכותית של גולשים שהם בעלי פוטנציאל גבוהה להפוך ללקוחות. אך אם מימד הזמן הוא בעייתי, ואתם רוצים לקבל תוצאות כאן ועכשיו, אנחנו ממליצים לשקול לבצע גם קידום ממומן בגוגל

קידום ממומן

התהליך של קידום ממומן נקרא גם "ניהול קמפיינים בגוגול" והוא מתייחס למודעות בראש תוצאות החיפוש שהן ממומנות. כדי הפעיל אותן, צריך לשלם כסף לגוגל בשיטה שנקראת PPC – משמע, תשלום עבור כל הקלקה. מערכת הניהול של הקמפיינים בגוגל נקראת "גוגל אדס" והיא פלטפורמה שכל משתמש בעל חשבון Gmail יכול לפתוח בה חשבון, אך התפעול שלה דורש מיומנות של ממש, שכן יש משמעות מאוד גדולה לטיב מנהל הקמפיינים והרמה המקצועית שלו. מנהל קמפיין מוצלח ידע להביא תוצאות טובות בעלות נמוכה יחסית למנהל קמפיינים חובבן. אתם יכולים לקבוע כמה תקציב אתם רוצים להשקיע בכל יום בקמפיינים ובכך לנהל את תקציב השיווק שלכם באופן מוצלח. 

ההמלצה שלנו

אנחנו ממליצים לשלב בין קידום אורגני לקידום ממומן, שכן הן פעולות המשלימות זו את זו. קידום אורגני הוא כמו "ריצת מרטון" ואת הפירות של העבודה הזו אתם תקצרו בטווח הרחוק, וקידום ממומן זה כמו "ריצת ספרינט" שאתם תוכלו לראות את התוצאות שלהם בטווח הזמן המיידי. קידום אורגני מוצלח יניב לכם תנועה איכותית כל הזמן, וקמפיין ממומן יניב לכם תנועה איכותית כל עוד "הברז פתוח" ואתם מאפשרים תקציב לגוגל.

Facebook
WhatsApp
Twitter
LinkedIn
Pinterest
כתבות נוספות שבטוח תאהבו

הזדמנות נדירה: השקעה במגרשים למכירה בישראל

הביקוש לדירות בישראל גואה, ועימו גם מחירי הדיור. רבים מוצאים עצמם מתקשים לרכוש דירה, וחיפוש אחר פתרונות יצירתיים להשקעה נדל"נית הופך לדחוף יותר ויותר. השקעה במגרשים למכירה עשויה להיות פתרון אטרקטיבי עבור משקיעים המחפשים תשואה גבוהה לטווח ארוך.

קרא עוד »

מה זה מטבעות דיגיטליים?

מטבעות דיגיטליים, הידועים גם כקריפטו, הם תופעה שצומחת במהירות וצוברת אחיזה משמעותית בשוק. הם מציעים למשקיעים ולמשתמשים רגילים דרך חלופית לבצע עסקאות כספים מבלי הצורך

קרא עוד »

אודות אלולו

אלולו לוגו

אלול - מגזין פנאי ותוכן

התכנים הכי טובים נוצרים על ידי אנשי השטח הכי טובים. אנחנו חותרים להגיע לחקר מעמיק אודות הנושאים אותם אנחנו מפרסמים. כאן תוכלו למצוא כתבות בנושאים הכי רלוונטים של עכשיו

צרו איתנו קשר:

דילוג לתוכן