כזה עוד לא היה לכם: מערכת אוטומטית לתכנון פרסום העסק

תוכן עניינים

כבעלי עסקים – הריכוז שלכם מכוון לניהול. על כן, הבקרה על הקמפיינים הפרסומיים שחברות המדיה מנעלות עבורכם לא תמיד פשוטה. אז אם יש ברשותכם אתר אינטרנט שדרכו אתם מגיעים ללקוחות שלכם – הגאדג'ט הבא הוא בשבילכם. נתחיל מההתחלה: על מנת להבין את הביצועים של האתר והפרסום, יש צורך בהבנה עמוקה בפלטפורמות מדידה מקצועיות כמו גוגל אנליטיקס.

אז להלן פתרון שעל פניו הוא שפוט, אבל ההיכרות עם הדוחות של גוגל אנליטיקס היא תורה בפני עצמה; שם תדעו מהם מקורות התנועה לאתר שלכם, כמה משתמשים פוקדים את האתר, אילו אירועים מתרחשים שם, מהם זמני השהייה שלהם, וגם כמה עסקאות וכסף אתם מרוויחים באתר.

על אף שבאופן די רחב הצלחנו לסכם את מה שקורה בתוך הממשק – הוא הרבה יותר מורכב מזה, ובעלי עסקים רבים מתקשים עם ההתמודדות מול גוגל אנליטיקס או שהם בכלל לא רוצים להתמודד איתה. בעיה נוספת היא שגוגל אנליטיקס יודעת להציג את מקורות התנועה, אבל לא מציגה את התוכן המפנה.

ז"א – אם לצורך העניין אתם מנהלים קמפיינים בפייסבוק, אז גוגל אנליטיקס תדע לזהות תנועה שהגיע כתוצאה מהקפיין ואז לנתח את התוצאות שלו. עם זאת, אנחנו נשארים מנוקים מכל מה שקשור לתוכן ולקריאטיב עצמו. במקרה כזה, אנחנו נשארים עם כמה שאלות לא פתורות: כמה פוסטים עלו בפרק זמן מסויים? מה תדירות העלאה? איך הם בכלל נראים? האם יש לנו דרך לשמור את התוכן בשביל שימור חוזר בהמשך?

כל זה היה בגדר תעלומה עד לפני כמה שבועות שחברת סטרטאפ חדשה בשם View-Board השיקה מערכת לבקרת ניהול קמפיינים ותכנון פרסום שלמעשה נתנה פתרון מאוד פשוט לבעיה שנורא הציקה. מה שהיא עושה זה למעשה להציג בפאנל בקרה שמוצב במשרד של מנהל העסק / מנהל השיווק / המנכ"ל – ומשם לאותו איש מפתח יש יכולת לבחון "ממעוף הציפור" את הביצועים בהווה, התכנונים לאתר, והתוכן שכבר עלה בעבר בכל השיווק של העסק. זה כולל כמובן את הרשתות החברתיות, מנועי החיפוש אבל גם מאפשר בקרה על פרסום מסורתי כמו טלוויזיה ועוד.

בנוסף, המערכת מאפשרת לבעל העסק לציין ייחס של החזר השקע שהוא מעוניין להשיג. אותם דרישות מועברות אוטומטית לחברות השיווק והם ממשיכות לביצוע. הפלטפורמה יודעת להציג למנהל בין היתר את התקציבי המתוכננים, אלו המשוקעים בזמן אמת, לאמץ קריאייטיבים שהצליחו טוב בעבר ובעצם לתכנן כל הזמן קדימה.

במילים אחרות – יכולת השליטה של בעל העסק על הפרסום שלו אף פעם לא היה כל כך "קונטרול" כמו היום, אבל הכוח הזה שמור למי שעושה שימוש בערכת החדשה.

אם שיווק ופרסום בדיגיטל מעניין אתכם, הנה המלצה לאתר מדהים בנושא – digiweb.org.il

Facebook
WhatsApp
Twitter
LinkedIn
Pinterest
כתבות נוספות שבטוח תאהבו

איך להשתמש במימון ובמשכנתאות לטובת השקעות נדל"ן?

השקעות בנדל"ן נחשבות לאחת האפשרויות המבטיחות ביותר ליצירת הכנסה יציבה ובטוחה. בעידן בו מחירי הדירות רק הולכים ועולים, מימון ומשכנתאות הפכו לכלי מרכזי שמאפשר למשקיעים להגדיל את קצב הרווחים וליצור הזדמנויות השקעה נוספות. 

קרא עוד »

מהו מחשבון ריבית דריבית?

מחשבון ריבית דריבית הוא כלי פיננסי פשוט ונוח שמאפשר לחשב את ערך הכסף המושקע במרוצת הזמן, תוך התחשבות בהשפעת ריבית דריבית. ריבית דריבית היא הריבית שמחושבת לא רק על הסכום המקורי שהושקע, אלא גם על הריבית שנצברה במהלך התקופה. כלומר, ככל שהזמן עובר, סכום הכסף שמושקע גדל בצורה אקספוננציאלית, מה שהופך את הריבית הדריבית לכלי עוצמתי ליצירת רווחים בטווח הארוך.

קרא עוד »

PPC – לא משחק מחשב כמו שחשבתם

בעידן הדיגיטלי של ימינו, פרסום באינטרנט הפך לכלי חיוני ובלתי נפרד מהתוכנית השיווקית של כל עסק ששואף להצלחה. אחד הכלים המרכזיים והיעילים ביותר בשוק הפרסום הדיגיטלי הוא PPC, קיצור של Pay-Per-Click, מודל פרסום שבו המפרסמים משלמים תמורת כל קליק שמבצעים משתמשים על הפרסומות שלהם. 

קרא עוד »

אודות אלולו

אלולו לוגו

אלול - מגזין פנאי ותוכן

התכנים הכי טובים נוצרים על ידי אנשי השטח הכי טובים. אנחנו חותרים להגיע לחקר מעמיק אודות הנושאים אותם אנחנו מפרסמים. כאן תוכלו למצוא כתבות בנושאים הכי רלוונטים של עכשיו

צרו איתנו קשר:

דילוג לתוכן