העיר שכבשה את הרשת כחלק מתחרות קידום אתרים

תוכן עניינים

בחודש ספטמבר התחילה בישראל תחרות קידום אתרים במטרה להכתיר את מקדם האתרים הטוב בישראל. כחלק מהתחרות הוגדר ביטוי שיש לקדם – נווה פריצקי, ביטוי חדש על שם עיר שלא באמת קיימת, לא על המפה הארצית ולא בגוגל.

כל הנרשמים לתחרות צריכים בתקופה של חודש לבצע מגוון רחב של פעולות SEO במטרה להגיע לתוצאה הראשונה בתקופה של חודש ימים בלבד. כחלק מהפעולות של הקידום יש להקים אתר אינטרנט ואני חייב לציין שראיתי אתרים מדהימים שהוקמו בזמן קצר מאוד.

בנוסף להקמת האתר, יש להוסיף כמות תוכן גדולה מאוד בזמן קצר מאוד, להזרים משתמשים לאתר, לבצע פעולות מחוץ לאתר במטרה לגרום לגוגל להאמין שזה האתר הרשמי של נווה פריצקי, או שלמעשה עיריית נווה פריצקי.

 

נווה פריצקי

האסטרטגיה הנכונה - אתר לעירייה

בשלב הראשון, לפני שמתחילים לתקוף בכלל את כל נושא הקידום של האתר, חשוב להבין מה מהות האתר אותו צריך לבנות על מנת לגרום לגוגל לבחור בנו בביטוי נווה פריצקי, כאשר מטרת התחרות היא להציג תוצאה של עיר.

אז חקרתי ובדקתי ביטויים בגוגל כמו תל אביב, רמת גן, געתיים וכדומה וראיתי שכל התוצאות הראשונות של אותן ביטויים הפנו לאתרים הרשמיים של העיריות. אז החלטתי לבחור באסטרטגיה של אתר עירייה. מלבד זאת היה לי חשוב שהתוכן באתר יגרום לאנשים להשאר אז לא רשמתי תוכן סטנדרטי אלא ניסיתי פה ושם להצחיק קצת ולגרום לגישה באתר להיות יותר ויותר נעימה.

להשקיע גם במדיה

אז מלבד מה שקורה בתוך האתר, החלטתי לתת דגש גם למדיה החיצונית והפנימית. תוך כדי התחרות החלטתי להעלות המדיה לאתר עם שילוב של פוטושופ בתוספת הלוגו ושם העיר בתוך התמונות, כידוע לנו גוגל יודעת לקרוא את התמונות של האתר ואני חושב שאזכור של הלוגו בהרבה מקומות עלול לסייע לקידום המותג ולגרום לעירייה להראות אמינה יותר ויותר.

מלבד התמונות שעולות לאתר, החלטתי לתת גם כמה דגשים על הרשתות החברתיות בדגש על פייסבוק ויוטיוב. העלתי מספר סרטונים ליוטיוב, גם אם לא מדובר בסרטונים שכל כך קשורים לעירייה. בנוסף, פתחתי עמוד פייסבוק עסקי של העירייה שבתוכו העלתי קישורים למאמרים ועוד כל מיני דברים שיכולים להיות מעניינים.

האמת שההשקעה בפייסבוק נגמרה שם, שכן לא חיפשתי לייקים או לא עוקבים לעמוד ואני חושב שזה משהו שיכל להוסיף, אבל אין מה לעשות, צריך להשתתף בתחרות במקביל לעבודה האמיתית בחיים האמיתיים שאלו הלקוחות שלי.

 

אז מה הפרס על התחרות?

הפרס על התחרות הוא 15,000 ש"ח אבל אם להגיד את האמת, אני חושב שהתהילה בלהיות מקדם אתרים מספר 1 בתחרות קידום זה טייטל מעולה שאפשר לשלב אותו בפרסומות ובכל מיני ערוצים שיווקים שיכולים להעיד על הסמכות שלי כמקדם אתרים.

אני מכיר חלק מהמקדמים בתחרות ברמה האישית ואני יודע שיש תחרות קשה עם אנשי מקצוע מעולים, אולי הטובים ביותר בישראל.

התחרות תסתיים בתאריך ה 11/10/2022 אז נקווה לתוצאות טובות מהצד שלי ושיהיה בהצלחה לכולם.

עיר מטרה מדומיינת שהומצאה לטובת תחרות מקדמי אתרים

מיטב מקדמי האתרים בישראל. כולם לוקחים חלק פעיל בתחרות וב11.10.22 נגלה מי הזוכה!

Facebook
WhatsApp
Twitter
LinkedIn
Pinterest
כתבות נוספות שבטוח תאהבו

איך להשתמש במימון ובמשכנתאות לטובת השקעות נדל"ן?

השקעות בנדל"ן נחשבות לאחת האפשרויות המבטיחות ביותר ליצירת הכנסה יציבה ובטוחה. בעידן בו מחירי הדירות רק הולכים ועולים, מימון ומשכנתאות הפכו לכלי מרכזי שמאפשר למשקיעים להגדיל את קצב הרווחים וליצור הזדמנויות השקעה נוספות. 

קרא עוד »

מהו מחשבון ריבית דריבית?

מחשבון ריבית דריבית הוא כלי פיננסי פשוט ונוח שמאפשר לחשב את ערך הכסף המושקע במרוצת הזמן, תוך התחשבות בהשפעת ריבית דריבית. ריבית דריבית היא הריבית שמחושבת לא רק על הסכום המקורי שהושקע, אלא גם על הריבית שנצברה במהלך התקופה. כלומר, ככל שהזמן עובר, סכום הכסף שמושקע גדל בצורה אקספוננציאלית, מה שהופך את הריבית הדריבית לכלי עוצמתי ליצירת רווחים בטווח הארוך.

קרא עוד »

PPC – לא משחק מחשב כמו שחשבתם

בעידן הדיגיטלי של ימינו, פרסום באינטרנט הפך לכלי חיוני ובלתי נפרד מהתוכנית השיווקית של כל עסק ששואף להצלחה. אחד הכלים המרכזיים והיעילים ביותר בשוק הפרסום הדיגיטלי הוא PPC, קיצור של Pay-Per-Click, מודל פרסום שבו המפרסמים משלמים תמורת כל קליק שמבצעים משתמשים על הפרסומות שלהם. 

קרא עוד »

אודות אלולו

אלולו לוגו

אלול - מגזין פנאי ותוכן

התכנים הכי טובים נוצרים על ידי אנשי השטח הכי טובים. אנחנו חותרים להגיע לחקר מעמיק אודות הנושאים אותם אנחנו מפרסמים. כאן תוכלו למצוא כתבות בנושאים הכי רלוונטים של עכשיו

צרו איתנו קשר:

דילוג לתוכן