האם רופאים צריכים להיעזר בשיווק דיגיטלי? תופתעו לדעת שכן.

ענף הרפואה התפתח משמעותית בעשרות שנים האחרונות, בעבר רופאים היו יחידים בשכונות מגורים וכולם היו מכירים אותם, קהל הלקוחות שלהם היה לרוב קבוע והם לא היו צריכים להתחשב בעולמות השיווק.
יחד עם השינוי בעולמות הדיגיטל והשיווק ככה גם חוקי המשחק עבור רופאים ובעלי קליניקות השתנו, העובדה שבעבר להיות רופא הייתה מספיקה כדי להביא לקוחות היום כבר לא וצריך להבין זאת כדי להישאר עדכניים.

עולם השיווק הדיגיטלי רחב ומכיל בתוכו רבדים מורכבים של תכנים ונישות, לכן כאשר רופאים מבינים שהם חייבים להשיג טביעת רגל דיגיטלית כדי להישאר עדכניים הם עלולים לנסות לעשות זאת בעצמם, מה שאנחנו – המטופלים לא רוצים ומהר מאוד גם הרופאים מגלים שהם אינם רוצים להתעסק בזה.

רופא שדעתו מוסחת מענייני שיווק עלול לאבד את הריכוז במה שחשוב באמת – המטופל. וכל מי שהתעסק או קרא על שיווק דיגיטלי יודע שההתעסקות כדי להישאר רלוונטיים בדיגיטל היא יום יומית ודורשת שעות של השקעה.
לכן רופאים רבים פונים לעזרה של חברת שיווק דיגיטלי המתמחה במתן שירותי שיווק לרופאים. דוגמה לחברה כזאת היא MD-Digital: החברה הוקמה ע"י דלית שניידר. דלית עוסקת למעלה משלושה עשורים בתעשיית התרופות, ציוד רפואי ותוספי תזונה, בנוסף לכך היא בעלת תואר ראשון בביולוגיה ותואר שני במנהל עסקים – רופאים רבים העידו שהחיבור של דלית לעולם התוכן הרפואי בכלל והמקצועיות שלה בעולם הדיגיטל בפרט הביאו תוצאות מרשימות עבורם.

אז כן, גם אותנו זה הפתיע – רופאים צריכים להיעזר בשיווק דיגיטלי לקליניקות שלהם. אז בפעם הבאה שאתם נתקלים ברופא שמתקשה להשאיר את הטביעת רגל שלו בעולם הדיגיטל תוכלו להמליץ לו להיעזר בשירות קידום אתרים לרופאים כמו של דלית שניידר (MD-DIGITAL).

לעוד מידע מעניין בנושא שיווק דיגיטלי אנחנו ממליצים לכן לבקר באתר – buzz.org.il

Facebook
WhatsApp
Twitter
LinkedIn
Pinterest

כתבות נוספות שבטוח תאהבו:

תוכן עניינים

אודות אלולו
אלול - מגזין פנאי ותוכן

התכנים הכי טובים נוצרים על ידי אנשי השטח הכי טובים. אנחנו חותרים להגיע לחקר מעמיק אודות הנושאים אותם אנחנו מפרסמים. כאן תוכלו למצוא כתבות בנושאים הכי רלוונטים של עכשיו

דילוג לתוכן